Ett litet ljus i mörkret

Lång dag, har fortfarande en del att göra innan jag får sova
Ikväll är det dock min TV-kväll och det kan I.N.G.E.N ändra på.

Mitt i Christine nu
Bara Brothers & Sister kvar innan jag 'är tillåten' att sova.
SÅÅ efterlängtat program alltså!

Och efter att ha sett Desperate - I can not wait until next week's episode!!:D:D



Ligger i nysoffan med täcke och kudde,
underbart!
Funderar på att sova här i natt,
nära till datorn på morgonen om inte annat
Riktigt nära^^
Får väl ställa den på soffbordet under natten
Har jag den i knäet då jag sover finns en överhängande risk
att jag inte har någon dator kvar alls imorgon
Well, at least not in one piece :S

And that's no good!



Nu har mitt ljus brunnit ut
Trodde inte det skulle dröja mer än tio minuter
Men det tog närmare fem timmar
Surprise!! :p

Lägger ut en bild jag hittade på google.se : Stearinljus


Ett ljus i mörkret


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja frukosten var så god så :D

2009-11-24 @ 22:30:48
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0