Judgement Day

Typ världens längsta dag
Och än är den inte slut

Tror det är domedagen!



Vi pratar mycket med varandra i basgruppen, det känns som att vi gör så mycket onödigt hela tiden.
En massa seminarier med stora förberedelser inför som tar minst två heldagar om man ska göra dem ordentligt.
Sen kommer man till seminariet, fyra-fem grupper som ska presentera det de kommit fram till under två timmar och sen är det över.
Dessa två timmar består vardera av en akademisk kvart, vilket innebär att det bara är 1½h presentation. För 4-5 grupper! Sen lägger vi det åt sidan, för det har inget med kursen att göra egentligen.
Det är ju som bara 'obligatoriska moment'..
Så kul då!
Den tiden kunde man ju fått till annat. Typ B-uppsats.. Hemtenta.. Spanskplugg - You name it!
Men nej, man ska inte ha rätt till fritid.

Herregud, jag hinner inte ens klaga med vänner. Måste använda bloggen som mitt forum :p
Hur tragiskt är inte livet då?! ;O

*stor gäspning*
Oh well, PM till uppsatsen ska lämnas in om en dryg timme.
Känner mig rätt klar, ska bara fila på några ord ^^

Hoppas ni har en MYCKET BÄTTRE dag än jag!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0