Känsliga läsare varnas

Två artiklar jag just hittade på Aftonbladet:

1. Schimpansen slet sönder hennes ansikte - Då jag klickade på länken stod det först "Varning! Starka bilder" men eftersom det står det på var och varannan Internetgrej nu för tiden brydde jag mig inte så mycket. Det skulle jag ha gjort! Bilden är riktigt fruktansvärd och av hänsyn till eventuella känsliga läsare så lägger jag inte ut bilden.
Ni får klicka på egen risk!

En mycket tragisk händelse som nu slutat i en stämning rörande 50 miljoner dollar. (För er som ändå vill se bilden, lägg även märke till "andningshjälpen" runt halsen.

2. Männen som tjänar mest i tv-världen - Lite lättsammare artikel än ovanstående. Lägg dock märke till att de flesta av dessa enbart jobbar som programvärdar eller i tv-serier. Filmskådespelare är inte inräknade, även om några av de har varit med i ett antal filmer, ex. Patrick Dempsey.
Kan omöjligt bara vara jag som tycker Simon Cowell är överbetald. Eller? ;p

Enjoy your reading!

Kommentarer
Postat av: Neha

Alla kända människor är överbetalda

2009-11-12 @ 21:53:17
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0