Like no time! ..and so tired!

Såhär har de senaste dagarna (och kvällarna!) sett ut:

Fredag
00:30 Går och lägger mig. Förberett seminarium dock inte pluggat på fredagstentan förrän 20 på kvällen.
04:00 Väckarklockan ringer. Dags att börja tentaplugga.
09:00 Tentamen
11:00 Kommer hem och är i stort sett helt död! Åker ner till Maxi för att handla lite inför helgen.
14-nånting Somnar!
19: Vaknar igen av att broder ringer (Oops!) Sätter mig och ser TV - klarar mig inte länge så lägger mig med täcke och kudde på soffan och halvsover under filmen som aaldrig tar slut.
23:40 Går och lägger mig igen!

Lördag
8:20 Väckarklockan ringer. Går upp och tvättar håret (Needed!!)
10:40 Buss till stan med Elin - har tänkt vara borta ungefär 1-2 timmar och sen plugga på skolan.
15:30 Tar bussen hem från stan (liiiiite senare än väntat!)
När jag kommer hem sätter jag mig framför TV:n, gör lite handarbete. Julklapp till mormor och morfar :) Ännu inte klar med broderiet, men köpte en träkorg och två "namnskyltar" i trä som jag nu har målat en första omgång och efter en andra ska jag klistra ihop dem :) Kan visa hur det blir lite senare - om jag får min kamera fixad, vill säga.. Överlever knappt detta!!!
Helt sjukt egentligen hur tomt det blir utan kamera :O Det hade jag faktiskt inte trott!

Men men, ska kolla upp lite plugg och så innan läggdags. *Gäspar*
Är så trött!

:)
/Ceralia

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du blir pigg snart. Hemskt när man bara är så trött och vill sova.

2009-11-15 @ 15:35:16
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0