Nya Bilder :DD

Åkte till OnOff på Ersboda i morse för att köpa en ny kamera. Skulle visa på felet i min gamla kamera då den Helt Plötsligt FUNGERAR igen! Bara sådär!
Så det blev ingen ny! - Men en massa böner om att den ska hålla ihop riktigt länge till - Min Älskade Kamera <3

På Ersboda - den fungerar :O

Platsen där den stora lägenhetsbranden skedde julafton -08 där så många studenter
miste sina hem.. Bara en gräsmatta kvar nu mot 'grannhusen'.

Klättertomten i City som halvt gav mig en hjärtattack, när jag trodde en människa
dinglade från andra våningen

Jag efter några månader med bara knapp sömn och vila.
Inte så het,
men har fått ganska långt hår iaf ^^
Får ju vara tacksam för det lilla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0