Pillerknaprandets frihet

Å hej å hå
Trodde alla skulle ta två doser svinvaccin - men uppenbarligen är det väldigt få.

Been there, done that - och jag mår superilla.
Typ död i huvudet, yr och bara allmänt äckligt mående!

Klarade mig iaf igenom studiebesöket igår, så det är ju en grej jag känner mig sjukt stolt över faktiskt! Vi satt fem personer i en liten trång källarlokal utan luft och så kom killen vi intervjuade på idén att tända ett ljus. Så var den luften slut!
Vi satt därnere i 1h 37min (om man ser till inspelningen) och precis när jag trodde mig svimma av, sa Petra att vi nog fått ihop allt vi behövde, diktafonen stängdes av och dörren öppnades... LUFT! FRIHET!
Underbara friiihet...

Så vaknar man upp till huvudvärk och yrsel.. "Yay"

Ska iväg och jobba ikväll dessutom - får väl se hur man mår tills dess. Ska knapra en massa piller nu har jag tänkt mig ^^

Kommentarer
Postat av: Jennie och Exxa

Usch, låter jobbigt... Jag har faktiskt inte vågat ta sprutan :/

2009-11-19 @ 14:24:43
URL: http://www.exxa.se
Postat av: Lena

Hoppas du mår bättre snart.

2009-11-22 @ 16:32:35
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0