Pissed Off - nu blir det bojkottning!

Jaha, så var glädjen över.. Det var i juni 2006 jag köpte min kamera, alltså mindre än 2 ½ år sedan.

Expert tar inte emot min kamera som har ett års garanti + två års ytterligare försäkring. Vilket enligt mina beräkningar blir tre år. 1+2 simpel matematik right?

Inte för Expert!

Uppenbarligen går de två åren in i det första, så jag har alltså försäkrat det år som ingick i garantin och inte de två efterföljande som de sa..
NÅÅÅGOT FÖRBANNAD!

Så, de menar alltså att jag har betalat försäkring för det år jag "levde under" garantin?!?!?! OFTA!!

Dumheter!

Bojkottar Expert från och med nu.
Ska klippa korthelvetet när jag kommer hem!
*besviken*

Kommentarer
Postat av: maria gillblad

ja det gör du rätt i!!!

Blir också förbannad bara av att läsa detta...varför ska alla jävlar lura pengarna av vi stackars hederliga??? världen blir bara snurrigare och snurrigare ju. hmm!!

2009-11-28 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0