Stress!

Nu e det helg
här i vårt hus
helgen är kommen
hopp-trala-la-la...
Barnen i ring dansa omkring
dansa omkring ...

Okej, inga barn, men Ceralia dansar omkring åtminstone ^^



Imorgon är det lördag! :D

Ska ut och shoppa kamera! Sååå efterlängtat!
Tror jag redan har bestämt mig för vilken jag vill ha.
Får se om det blir någon deal imorgon - men jag v i l l verkligen det!!



Ska nog ta och borsta lite tänder nu och sen gå och lägga mig.
Fulltecknad dag imorgon, speciellt som jag glömde tvättiden idag.
Så har bokat ny till imorgon :O

Kortfattat:
10-13 Ersboda shopping
13-16 Kontaktpersonsuppdrag
16-19 Tvättid

Remember: Tenta på tisdag så SKA hinna plugga också
*phew*

Måste sova nu med andra ord!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0