Varning!

Ännu en gång några egobilder.

Har tillbringat denna dagen på Bästa Möjliga Sätt! I sängen!<3
Sov till 12, steg upp och gjorde mig iordning för dagen och vek all tvätt från igår.
Klockan halv tre något gick jag och la mig igen och vaknade halv sex, lagom till att fixa middag inför One Tree Hill.

Har egentligen en miljon saker att göra - jag veeet! Men väldigt skönt att få vila nångång.
Tycker faktiskt jag förtjänat det!!

Nu till bilderna ;)


Jag (osminkad!) i min nya soffa ;)


All dressed in pink
Jag bestämde mig för att Definitivt Inte vistas ute idag
- och klä mig därefter =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah frän spegel :D

2009-11-30 @ 23:49:48
URL: http://www.metrobloggen.se/ewisen
Postat av: Anonym

Raknur

2009-12-08 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0