Gissa vad?

CERALIA var uppe redan klockan åtta (fastän hon inte börjar förrän 10:15) och diskade! Hur stort är inte det?

Brukar alltid hata morgnar, men denna morgon har varit ett undantag. Missförstå mig inte, morgonen är hatad, men trots det har jag stigit upp i tid och redan hunnit med lite.
Har t.ex. lyssnat klart på ett bokband - Emma av Jane Austen - som har ett underbart språk, men ett snörpligt slut: den slutar utan slut. Huvudpersonen, som man följt under hela berättelsen, "glöms bort" och vad som händer henne får man inte veta överhuvudtaget. Känns ju lite dumt! :/

Får se vad jag tar mig till härnäst. Scrolla ned så ser ni listan från två inlägg tillbaka. Har ju som sagt liiite at ta itu med :p
Nu blir det tandborstning!

Stor Kram,
Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0