God morgon?

Har ganska precis vaknat - hehe! Kände mig lite trött så skulle vila i tio minuter runt 20 och när jag vände mig om igen var klockan redan 22.35 (Oops!:p)

Oh well, arbetsseminarium imorgon 8-9.15, har suttit och gjort de sista förberedelserna nu inför morgondagen, samtidigt som jag sett slutet av "Roast på Berns" och nu "Vänner". Roasten på Björn Gustafsson var ju riktigt bra, men efter det....? Programmen når inte samma klass, helt enkelt. Synd! De gick ju ut hårt och bra!

I övrigt till imorgon (eller under morgondagen blir det nu) ska jag skriva en uppsats på 300 ord (inte SIDOR som jag höll på att skriva här xD)

Dags att borsta tänderna nu och gå och lägga sig (igen), men denna gången för att sova (igen). Denna gång dock hela natten igenom, med ställd klocka!
Ska packa väskan inför morgondagen nu, ställa vid dörren, bara plocka upp och dra imorgon med andra ord.
Och då ska datorn med, så.. Nighty-niight! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0