Hemma igen :)

Hemma igen :)

Skoldagen gick bra, massa info om grammatisk struktur för det spanska språket bara. Fick även ett samtal från den kvinna jag ska intervjua för den kvalitativa delen av socionomarbetet vi just nu skriver. Så det blir intervju strax efter 15 imorgon eftermiddag. Lite nervös är jag ändå!

Fick veta att uppgiften till den skriftliga produktionen inte alls behöver göras den här veckan, utan istället NÄSTA vecka, så det känns ju lugnande iaf :)

Så den nya - reviderade - listan att göra under veckan ser numera ut som följer:

Socionomplugg under veckan
* Förbered kvalitativ intervju
* Genomför kvalitativ intervju
* Transskribera kvalitativ intervju

Spanskplugg under veckan
* Förbered uppgifter för samtalslektioner nummer 2 och 3
* Översätt Stil 2 för grammatiklektionen
* Plugga på Spaniens realia för tentamen på fredag

Övrigt
* Stryka tvätt
* Svara på bloggkommentarer
* Återlämna kassettbok till biblioteket
* Plus vardagssaker; dammtorka, dammsuga, diska...

Åja, det tar sig! :)
Genomförandet tar ju fart imorgon och sen får jag väl se hur lång tid transskriberingen tar.
Hur som helst: Det känns bra just nu! :D

(Fast känner jag mig själv rätt kommer jag ha gryyyym ångest på torsdag kväll inför tentamorgonen ;p)

Kommentarer
Postat av: m'

okej :)

2009-10-05 @ 21:58:54
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0