Inlägg #500

Mitt femhundrade inlägg och vad kommer jag dedikera denna milstolpe till?
Svininfluensan!
Ha, den var ni inte beredd på, va? ;)

Är inbokad hos hjärtläkare på fredag om en vecka och har skickat iväg ett mail angående vaccination till Hjärtcentrum. Vet inte om det bästa skulle vara att komma dit och bli smittad. Tämligen onödigt, om du frågar mig!

Förhoppningsvis får jag svar av någon hjärtsköterska inom kort :)

Så, vad händer idag då?
Skola kl 10. Förhoppningsvis tar detta inte mer än en timme och sedan är det... ledigt?
Ja, om jag känner för det! :D

Har förvisso en miljon saker som behöver göras, men är ju ganska skönt att kunna välja själv utan en viss ständig press!

Vad händer er idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0