Jonatan i 'Bröderna Lejonhjärta'

Jonatan Lejon
Jonatan Lejonhjärta
eller Staffan Götestam som han egentligen heter.
Gillar att se hur barndomens "hjältar" ser ut nuförtiden - många av dessa är ju Astrids karaktärer.



Ofta ser - åtminstone - jag stora likheter mellan karaktärerna i filmerna och sitt 'nuvarande' jag hos tjejerna, men det är svårare när det gäller killarna.
Visst tycker jag det är spännande att se vad som blivit av dem. T.ex. såg jag "Pelle" från Vi på Saltkråkan för några år sedan och det fanns inte den minsta lilla likhet. Finns fler sådana i det här fallet iaf. Det gör mig lycklig!^^

Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

Söt blogg! :)

Vad ska du göra denna söndag då?

Kram♥

2009-10-18 @ 13:39:20
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0