Min Dag - I Korta Drag

7.00 Väckarklockan ringer - Ceralia stiger upp och gör sig halvt iordning. Vet att jag ska vara på skolan kl 10.45 för arbetsseminarium och är inställd på det.
Lånade en film i söndags som jag inte haft tid att se, men som jag tänkt lämna tillbaka till den person jag är kontaktperson åt, så sätter mig ned och ser den (27 dresses). Den är 1h 45min(!) lång.

10.50 Befinner mig i klassrummet. Bara fem minuter sen, men ändå!! Försöööökte verkligen vara i tid. Men seminariet går smidigt (bara en timmes tid undsatt till det, så!)

12.30 Större delen av gruppen samlas i UB för att plugga upp oss efter seminariet. Jag och två andra hade befunnit oss där sedan i stort sett direkt efter seminariet, men vissa andra tog lunch. Klokt med mat - kanske skulle testa :p
Sitter iaf där, tills vi känner oss klara och jag drar iväg!

13.40 Kommer in mitt i en spansk grammatiklektion och slår mig ned. Har inte varit med så mycket, men vill inte missa hela spanskkursen heller. Det skulle ju vara lite onödigt. Spansk grammatik hade pågått hela dagen (10-12; 13-15) så alla var som rätt inne i det. Utom jag som bara satt där: "Alltså,,, vad då?"

15.00 Lektionen är slut och jag beger mig in till stan för att träffa min klient - vilket jag inte vill kalla personen i fråga, så säger vän!
Kommer in till stan, lämnar Carrie på Stadsbiblioteket, åker upp till en torggrill och beställer en hamburgare som jag sedan slänger i mig på stående fot på väg till Megazone, där vi ska träffas.

15.30 Spelar biljard på Megazone, pratar och misslyckas brutalt med att få kulorna i hålen. Siiiitspel!!!!
:p

18:00 Cyklar hem till mig själv för att komma på att jag varken har mjölk eller vaniljyoghurt (till smoothien jag gör till lunch) så vänder för att handla på Ålidhem.

19:00 Ser Dr. Phil lite halvhjärtat och "pysslar på" med en massa småsaker. Bl.a. skolarbete till morgondagen - gaah! Det tar aaldrig slut!

20:40 Elin kommer över för Lyxfällan, vilket senare ledde till Comedy Fight Club. Plus att jag mööjligtvis kaan ha utnyttjat det faktum att hon pluggar sjukgymnast för att få lite hjälp med ryggen (nacke, axlar, svank...) 0:-) Thank you, darling!:-*

23:06 Sitter vid datorn. Håller på att falla sönder. Ska ned i sängen nu nu nu för att sova sova sova.

Har hunnit med rätt mycket idag ändå. Nöjd!
Nu ser jag framemot fredagseftermiddagen, då jag ska v.i.l.a.
På lördagen har jag möte från 9:30 till 16:30, men det berättar jag om senare.
Nu blir det tandborstning ;)
God natt! <33

Kommentarer
Postat av: Lena

Verkar ha varit en produktiv dag. Det verkar populärt just nu att maximera sin tid på olika sätt och planera den. Ja, jag gillar typsnittet också på julkortet. Gillar sånt mycket.

2009-10-01 @ 23:17:21
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: B E X

sv; haha jajemensan, jag använder dom på idrotten ;D

2009-10-02 @ 16:59:56
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0