Min sönderkörda dag

Tjohej!

Var ju uppe i morse och skrev två inlägg. Sen gick jag tillbaka till sängen, lade mig ned och - wait for it - somnade!
Typiskt!!
Vaknade strax efter två och har med andra ord missat större delen av dagen.

Hade ju så mycket inplanerat för dagen: Duscha och tvätta håret, dammsuga, diska, tvätta, stryka, fotbollsmatch med några inne i stan och plugga en heeeel jävla massa!

Well, som synes har jag i stort sett allting kvar och fotbollen (där vi skulle träffas kl 14 och matchen börja kl 15) känns ju ganska väldigt körd. Tyvärr, må jag säga. Definitivt inte för att jag GILLAR fotboll helt plötsligt, men för att jag inte träffat Daniel på extremt lång tid. *ångest*

Ska sätta igång med lite hushållsarbete nu.
Usch! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0