On my way again :)

Sitter och ser sista avsnittet av En ö i havet - fin historia. Typ fem minuter kvar av serien och kommer fortfarande inte på hur den slutar, haha.
Trots att jag en gång i tiden även läst böckerna OCH sett serien.

Snart bär det iväg. Ska se film hos en kompis och sen blir det hem och sova. SÅÅ trött så det finns knappt.
Hoppas på att se en bra film, är det tråkig så vet jag inte om jag orkar se hela :p
Höhö!
Lite dålig stil att dra hem mitt i alltihop kanske, meeen :p

Ska ta och göra mig iordning. Måste fixa lite 'ytligt' innan jag drar. Varje höst och vinter blir min hud väldigt torr och spricker. Inte stora märken, bara många små.. Röda så de syns. Typiskt!
Är det fler än jag som har årstidshy?



Kram

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: åååh, kärlek till smoothie :D

gjort idag då?

2009-10-24 @ 21:23:41
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0