Prisutdelning, hemmagöra, potentiell festkväll

Uppfattar av att läsa på hemsidan att BlogAwards går av stapeln ikväll först.
Har vart så mycket tjat om detta att jag trodde det redan var överstökat. Förra eller förrförra helgen faktiskt!
Hehe, där hade jag visst ganska fel.

Hoppas ni som ska dit har trevligt iaf!
Själv ska man kanske på en inflyttningsfest och sen vidare på eftersläpp på krogen. Socionomsittning idag, ska inte dit, men eftersläppet låter minst sagt intressant ;)

Får se hur jag gör dock. Har ingen vidare energi att hitta på något egentligen, så får se vad det blir med allt!
Har egentligen bara tillbringat dagen med att springa in och ut ur tvättstugan, diskat och reeeengjort köket - vet som inte riktigt om det gills som trötthetsfaktor ^^

Oh well, ska återgå till slaveriet, hehe. Tänkte ta och jobba lite för Vertexrecensionen. Den ska väl också bli klar någongång.. SNART hoppas jag :)

So long,
Ceralia

Kommentarer
Postat av: Elin Veronica P

Kanske..

2009-10-18 @ 08:23:38
URL: http://elinveronicap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0