Rivstart och livsslut

Rivstart på dagen. Klockan var ställd på 6:00 och den ringer var nionde minut. 06:54 vaknade jag av att den ringde, uppenbarligen har jag då stängt av den hela sex gånger innan utan att märka det.
Sjunde gången gillt - det ni :p

Tog bussen till skolan det ÖSregnade och hade först litterärt tema på spansklektion mellan 8-10; La lengua de las mariposas och vi grät och grät och grät. Haha! Vi är mest tjejer i klassen, så blev på något sätt "triggade" av dem som grät från början tills alla satt och tjöt.
Nej, riktigt så illa var det inte, men vi grät iaf!

Sen satte jag mig ned i Röda Rummet i UB för att skriva klart transskriberingen och det medföljande protokoll man skulle skriva till. Orkade inte riktigt bry mig mot slutet så jag får hoppas på godkänt iaf, men får se hur det blir. Jag gav liksom upp, det tog aldrig slut.
Lämnade in det runt 16, en timme innan inlämningstid och satt sen och snackade med Sofia i gruppen.

Så nu har jag typ en massa saker att göra återigen, så antar att det bara är och sätta igång.
Har redan suttit i nästan en timme sen jag kom hem så, bara att erkänna.. Mitt liv är över! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0