Shitshitshitshitshit

Inte någon vidare start på dagen må jag säga.
Huvudvärk och synbortfall - brukar få det emellanåt. Ser ungefär halva omgivningen och det resten är bara en suddig massa. Irriterande, men idag lät jag det inte stoppa mig!

Läst på lite grann om Spaniens realia,
har lektion från 13-15 (första lektionen i Skriftlig fri produktion - också det Spanska A1)
och sedan väntar en 45-minuters kvalitativ intervju på UB.
Nervös både för intervjun och transskriberingen.
Känner att jag nästan måste(!) hinna göra bort den ikväll. Förvisso ska den nte lämnas in förrän imorgon kl 17, men har lektioner halva dagen och måste hinna plugga på realian.

Så mycket att se framemot alltså :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0