Shoppin' no more

Ångrade mig igår. Jag behöver ingen ny mobil. Min är gammal men den fungerar - och visst är det egentligen det jag är ute efter?! Funktionalitet?
Måste erkänna att New York-vistelsen verkligen förändrade mig. Har blivit mycket mer "medveten" om vad jag har på mig och bär med mig, typ väskor och liknande. Sitter och jämför andras jackor och väskor på bussen med mina egna och vad jag har hemma.

Shit, jag var ju verkligen helt obrydd förr, haha!

Eftersom det inte blev stan igår, blev det komedikväll hos ett par som bor NÄRA. Supertrevligt!!!!
Ska snart dra iväg dit igen och se en film - ska försöka att inte trötta ut dem med ens, men känner för lite sällskap 0:-)

Ikväll är det tänkt att jag ska iväg till Daniel och se film (ja, jag kan också urskilja ett visst mönster i mina aktiviteter). Får se hur det blir med det dock, det kan ha dykt upp en annan sak som jag måste ta itu med istället. Har dock inte fått svar ännu, så får se hur det blir med allt. Men möjligen.^^

Ska ta itu med disken nu. Har städat typ hela morgonen (det är lördag - det är fortfarande morgon). Fattar inte hur det kan bli så fruktansvärt stökigt varje gång jag ligger hemma i sängen och är sjuk. Och det är inte i sovrummet värsta stöket är - det är i köket och vardagsrummet. Christ!
Ska sätt upp kameror nästa gång jag blir sjuk och studera mitt beteende här hemma, se vad det är som egentligen pågår ;p

Kommentarer
Postat av: Lena

Kamera är nog viktigt för mig. Fast jag fotar inte en massa kompisar eller så. Är nog lite praktisk ibland när jag använder kameran. Kan fota av en tidtabell om jag är i stan t.ex och behöver komma ihåg när bussen går senare. Låter knasigt kanske. Design och funktion är viktigt fast jag ibland inte har samma smak som mina vänner. Är nog rätt kräsen.... Den ska vara sms-vänlig. Alltså lätt att sms-a med. Och jag vill absolut köpa en mobil utan abbonenemang. :) Vad har du för önskemål?

2009-10-24 @ 15:04:11
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Lena

Sony ericsson har jag nog haft mest. Jag har sneglat på en sån där iphone men de är ju så dyra att köpa utan abbonemang. Hu! Sen kanske jag väntar och ser vad som händer på telefonmarknaden och tills att min telefon går sönder.

2009-10-24 @ 19:43:18
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0