Sjuk? Lite? Hinner inte!

Tror det var länge sedan jag var så här glänsande ren! Duschade både imorse och nyss. Håret är så fint så ojojoj.

Sitter och halvser Freedomland samtidigt som jag bråkar med lite spanskuppgifter och dylikt.
Har saker jag borde ha gjort tills imorgon. Sa ju att jag behövde en dag till på helgen!
Imorgon har vi iaf seminarium så jag kan ju inte gärna ta en 'sjukdag'. Missar man ett seminarium kan man få en lunta på typ en fyra-fem uppgifter att skriva ned på mellan 8 och 12 sidor. För en eller två missade timmar... SÅ inte värt det!

Snart dags att packa väskorna(!) inför morgondagen :O Dataväska + handväska med "det nödvändigaste" ;)
What can I say? I'm a girl!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0