Suuuuk :(

Tog svin-vaccin - mår inget vidare efter det.
Hade feber igår, ont i armen till tuuusen plus en massa annat
Idag: Ont i armen till viss del men YRSEL, åh Gud, vilken yrsel jag fått efter vaccinet.
Sjukt jobbigt!!

Visar inte ansiktet på bilden - tro mig, jag har mina skäl!
Fick den här pyjamasen av mamma till 22-årsdagen. Var inte superpepp på att använda den, men den är verkligen så mjuk och mysig! Plus att kragen typ är hur söt som helst.
I love it <33



Att lägga upp det här inlägget har faktiskt varit det jobbigaste jag klarat göra under de två senaste dagarna - sorgligt men sant.
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska försöka få mig iväg till skolan imorgon. Ta mer Alvedon och hoppas på att jag är helt frisk och klar imorgon.
Wish me luck! <3

/Ceralia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0