Tufft schema, minst sagt!

Gah! Får mig knappt in här längre.
Alzheimer's någon?

Skola från 10 till 17, känns ju inte överdrivet lockande, men nu är det bara idag och imorgon kvar och sen är det helg!
Har nog aldrig längtat så INTENSIVT efter lite lugn tidigare.
Känns som att det varit min absolut jobbigaste vecka någonsin hittills!
Och den längsta! Men snart är den över, hoppas jag!

Blir att sitta med basgruppen (socionomprogrammet) efter tentan (Spaniens realia) på fredag, men hoppas ändå sluta i tid så jag kan få vila mig några timmar innan jag ska iväg som kontaktperson. Är verkligen helt slutkörd nu!

Får väl se hur det går med allting!
Måste i alla fall ta och göra mig klar NU om jag ska hinna med lite plugg hemmavid innan det bär iväg till la universidad!

Kram på Er!
//Ceralia

Kommentarer
Postat av: Lena

Verkar som många har fullt upp och känner sig stressade nu. Även jag. Hoppas allt är väl annars. Själv försöker jag ta det lugnt ikväll och njuta av tillfälligt lugn.

2009-10-08 @ 19:32:31
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: JENNIE

Sv: Haha nej jag skulle också ha valt maskarna :P Helt klart!

2009-10-10 @ 14:03:08
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0