Woo Hoo - what a ride!

Sitter i Lindell (a.k.a. Café Lindell) i Samhuset på UmU. Har varit här sedan 11 i morse och pluggat.
Fått rätt mycket gjort, fast oerhört lite har gått in.
Funderar på att antingen fortsätta ett litet tag till eller ge upp, cykla hem och tänka på något annat ett slag..

Hade så oerhört kul igår!:D
Åkte med en kompis till Ersboda igår för att bowla, men hamnade först vid biljardbordet - jättekul!
Lite väl dyrt dock, om du frågar mig, men lätt värt för en kväll någongång sådär :)

Åkte sedan hem och fick VÄÄÄRLDENS sug efter krogen. Igen!
Shit, vad jag ville gå ut och dansa!!
(Har dock så ont i foten fortfarande så känns inte lockande att inte kunna gå efter en dans...)
Nästa helg - då JÄVLAR ska jag ut!
Upp på bar'n, som jag sagt till en kompis.




Under tiden jag skrivit det här inlägget, tror jag att jag faktiskt bestämt mig.
Det blir hemgång nu! Orkar inte mer för tillfället. Tjugo minuters cykeltur hem, hinner få lite frisk luft iaf.
Tror det skulle vara mycket behjälpligt!

Ha nu en riktigt fin kväll allihop!
Ta det lugnt med spriten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0