Working 6 Days A Week

Suttit på möte idag för Umeå Frivilliga Samhällsarbetare mellan 9:30 och 16:30 - och det är lördag!
Men oj, vad glad jag är över att jag drog mig upp ur sängen imorse. Det var ett ofantligt inspirerande möte och kursledaren var fantastisk. Så positiv och framåt - det var verkligen ett nöje!!

Har precis sett Match point med bl.a. Jonathan Rhys Meyers och Scarlett Johansson och är jag helt slut! Ska gå i säng om bara några minuter - sitter med tandborsten i mun just nu ^^

Imorgon blir det upp och plugga - har spansktenta på fredag som tidigare nämnt och har ännu inte haft någon tid att sätta mig ned med det, så det blir morgondagens satsning!
Vilket då gör det till "Working 7 Days A Week" - but, hey, who counts?;)


Hoppas ni har en trevlig lördagskväll allihop!
Nu kallar sängen på mig,
Puss

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: haha aki, mörk är det för mig! ;D. Haft en bra helg? eller söndagen är inte över än men ändå :D :* ^^.

2009-10-04 @ 10:23:59
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0