Ang. i morse

Nej, jag hade inte packat väskan just innan jag skrev, men däremot förberedde jag mig kvällen innan. Så väskan var packad och klar när den stunden var inne.
Bra tänkt där, Ceralia! Bara synd att minnet ditt inte håller så länge ;D

Måste tillägga att jag dessutom redan packat väskan för imorgon, så ifall jag glömmer det är det i alla fall sagt nu :)

Är dessutom så tacksam över den nya klassen jag startat i, efter min termin 'av' skolan.
Gruppen som jag numera jobbar i, fungerar (åtminstone hittills :p) otroligt bra tillsammans och som det verkar på de i klassen har de hört en massa om min gamla klass. Negativa saker, så det känns bra för mig att veta att det inte bara var jag som upplevde klassen som oerhört skum.
Det var så mycket fel i gamla klassen, bra att det är uppmärksammat så man inte står där och bara "ja, men.. du vet, det var som jobbigt att gå i klassen, för... alla var som så.. jaa,, knasiga typ..."
De vet redan!

I morgon är det dags för vårt andra seminarium denna termin. Mellan 9 och 12 och sedan blir det grupparbete igen i några timmar för att hinna sammanställa allt till på fredag!
Ännu känns det inte övermäktigt. Skönt det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0