Bätter än planer't

Mamma ringde mig tidigare idag, frågade vad jag skulle göra ikväll.
Svarade att jag skulle ta det lugnt, inte göra någonting.

Hon frågade om jag hade 'något gott' hemma och jag svarade att jag har kvar det jag bakat, men inte något godis, men att det inte behövdes.

Klart det behövs!!
Så jag drog iväg upp till ICA på Ålidhem Centrum för införskaffning av mjölk och godis.
I godishyllan mötte jag storebror Janne :p
(Samma storebror som för en dryg vecka sedan sa till mig att han inte äter godis - mhmmm? :p)

Cyklade hem till honom för att se en film, vilket slutade med Bröderna Lejonhjärta, IDOL och Kändisdjungeln.
Blev ju lite mer socialt än bara jag och godispåsen ;)
Cyklade precis hem (och glömde självklart mjölken i Jannes kylskåp.

På väg hem måste jag cykla igenom en skog, som - vilket jag inte tidigare vetat - inte har några fungerande lyktor :p
Mitt i allt det svarta kom tre killar på cykel - snyggingar? JA! - hade sällskap med dem hem till Carlshem, även om det slutade med att de for till kvarteret bredvid och jag hem till mig.

Men hur ofta träffar man tre snyggingar ute i skogen? Och lagom tills ljuset dyker upp så man faktiskt kan se dem?
Ceralia känner sig mycket lyckligt lottad ikväll - o ja! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0