Ceralia älskar:

Har satt igång med disken, hunnit ungefär hälften sen var diskhyllan överfull!
Skulle hoppa in i duschen då jag plötsligt upptäckte: DET ÄR JU DESPERATE HOUSEWIVES IKVÄLL!
Missade slutet av förra säsongen då jag drog till USA och nu missade jag 45 minuter av säsongpremiären. Tack och lov för dubbelavsnitt, så man har en chans att komma in i serien igen!

Ceralia <3 Desperate!
Happily ever after! :D


google.se

Update: Fick just reda på att det inte alls var säsongsstart, utan de två sista delarna i förra säsongen!
Shit vad bra! :D
Hur som helst är TV-hösten räddad!
Lyxfällan torsdagar, Desperate på tisdagar och snart börjar Ugly Betty igen, får se om man ska följa det eller inte.. Men det brukar väl bli så?!;)

Kommentarer
Postat av: Queen

jag visste inte heller att den började idag! såg andra avsnittet men det kom innan sommarn oxå :S

2009-09-29 @ 22:40:27
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Queen

haha ojj läste fel på din update grejj xD juste de börjar ju 6.e oktober

2009-09-29 @ 22:41:28
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0