Den nya bloggtrenden?

Det verkar lite som att alla gör slut i dessa dagar. Vad är det som pågår?

Egoina och 'Jimmyboy', Frida och Kevin, Denise och Robin - you name 'em!

Blir ju så ledsamt att läsa om allas brustna hjärtan och trasiga förhållanden - jag menar inte att de INTE ska skriva om det, det är klart de ska få vädra ut det - det blir ju bara så tråkigt när så många av ens "vänner" som man följer, emellanåt dagligen, får sina relationer brutna på en och samma gång.
För mig som 'kronisk singel' blir ju konkurrensen typ en hundra gånger värre också. Jag menar, ärligt talat, VEM vill slåss mot Denise??! Där finns ju inte den minsta lilla chans. Kvinnan är ju perfekt!
*avundsjuk*
Hoppas hon skaffar ny snabbt så vi andra vågar ge oss ut igen ^^ Hö hö!

Nej, skämt åsido, det är jobbigt när sådant händer.
Det är ju en process, man får helt enkelt stötta så gott man kan. (Nu känner jag ingen av dem personligen, utan tänkte mer allmänt.)
Lycka till liv-ihoplappningen, det kommer göra ont och det får ta tid. Så länge man tar sig igenom det. Så småningom!:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Det blir lite origamikurser, bokbinderi och kanske någon scrapbookingkurs. Det ska bli kul. Det blir nog en intensiv höst. Du skulle satsa på skolan var det va?

2009-09-14 @ 17:43:25
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0