En jobbig start

men med bättre resultat.

Vaknade upp i morse och kunde knappt andas. Tog dubbla doser av astmamedicinen men kändes fortfarande inte bättre.
Hade det inte varit för att vi hade seminarium idag hade jag inte alls fått mig iväg till skolan.

Begav mig iaf, cyklade uppför backen mot Uminova efter Ålidhem där luften helt tog slut! :/ Tack och lov var det nedförsbacke efteråt vilket gav mig chansen att inte anstränga mig att trampa utan istället fokusera på den knapphändiga andningen för att få den tillbaka.
Kom till skolan och kunde dels knappt andas och dels både skakade och frös jag som fan (vilket är helt normalt efter astmaattacker).
Fick hjälp av en gruppkollega som hämtade vatten åt mig: Tack vännen!!!

Efter det att allt lugnat sig flöt seminariet på rätt bra; tre timmar lååång men gav bra feedback och efteråt satte vi oss ned för att gå igenom allt och förbereda inför enkätutlämningen imorgon.
Har precis kommit hem nu och har tänkt äta lite innan det är dags att dra tillbaka(!!!) till skolan. 17:00 hoppas vi ha fått feedback från läraren och ska skriva ut och häfta ihop allt.

Ska lämna ut enkäten 8:00 imorgon och sen får vi se hur det blir med grupparbete och allt. Troligen blir vi väl sittande x antal timmar med enkätuppgiften. Men sen är det jävlart helg! :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad jobigt med asmaattacker.. "/

2009-09-17 @ 15:56:30
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA var lite stressad imorse;)

2009-09-17 @ 16:26:21
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Lena

Inget kul med astma. Det hade jag som barn.

2009-09-17 @ 21:20:54
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0