FB är skadligt för hälsan

Åtminstone för min!

Är nästan aldrig inne där, men om man kommer in och folk börjar prata med en, får man sig ju aldrig därifrån.
Tack och lov är det trevligt folk därinne. Så klart^^
De andra nekar man ju - eller tar bort 0:-)

Sitter här nyduschad och med nytvättat hår och känner mig nästan gudomligt fräsch - haha!

Missade min tvättid idag (16-19) p.g.a. att jag inte kom hem i tid. Var ute som kontaktperson och hade en mycket mycket trevlig dag först på stan, med fika och lite shopping och sen drog vi hem till min 'klient' (usch, låter så stelt, säger kompis istället!!), KOMPIS och såg en film med ett väldigt underligt namn :p
En riktigt givande dag dock, väldigt väldigt trevlig :D

Köpte dessutom min FÖRSTA DVD-film idag - någonsin! :O Inte utan min dotter med Sally Field i huvudrollen. Älskar henne i Brothers & Sisters så förväntar mig nästan stordåd.
Tror filmen dessutom är baserad på en verklig händelse, så bättre kan det inte bli i mina ögon. Tycker om att läsa om människors livsöden. Man får ut så många sköna tårar då ^^

Lånade dessutom en film av min kompis idag: 27 dresses med Katherine Heigel.
Missade se den på bio, men vill vill vill se den. Och nu kan jag det :D

Så morgondagen:
Socionom: 9-12 SEMINARIUM 3
Spanska: 10-12 Grammatik (som jag missar, av ovanstående skäl)
13-15 Spaniens realia (som vi får se om jag hinner med, beroende på eventuell gruppträff/eventuellt   
grupparbete efter seminariet)

Vi får helt enkelt se vad morgondagen har att erbjuda ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

27 dresses har jag :P

2009-09-27 @ 22:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0