Hårt jobb - Tufft liv

Hehe, typ kortaste grupparbetet i min socionomhistoria.
Kom dit, satte oss i ett grupprum, fyllde i siffror på enkäterna (och Kenny på datorn) och sen kunde vi inte göra mer förrän efter morgondagens lektion!
Chill!

Fast det kommer bli ett helvete imorgon! *aah!*

Ska ta och slå mig ned med lite socionomplugg nu.
Har preliminärt tänkt dra på bio och se Sommaren med Göran med några i klassen på onsdag, så ju mer jag har bortgjort tills dess, desto bättre kommer det kännas. Eller vad tror ni?:)

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Precis, tror man kan göra allt bara man vill. Men jag har iaf tagit ett steg och flyttat min scrapbook med utklipp från modetidningar till en blogg. Sen får vi se vad jag tar för mig i framtiden... Lycka till med allt!

2009-09-21 @ 16:05:07
URL: http://malinnelinder.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Haha, jag fick fylla ut schemat i gymnasiet, med något ^^

2009-09-21 @ 16:24:46
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0