He e nu int lätt

Nu är det MER ÄN DAGS att gå och lägga sig.
Har sett en film på Kanal 5 med Andreas Wilson, som var sådär. Lite synd att svenska filmer sällan blir mer än 'sådär' - åtminstone i mina ögon! :S

Sedan satte jag mig vid Bloglovin' - dåligt val - och glömde bort tiden!
Har inte suttit vid datorn på ett tag. Den har varit nedpackad sedan i fredags. Igår hade jag inte tid att 'leka' och idag satt jag på skolan - duktig kicka!! - och pluggade med bror mellan 12 och 17.30 ungefär.

Imorgon börjar spanskan mellan 10 till 12 och sedan gäller grparb tills... vi är klara ungefär ^^
Har tagit några småbilder i Umeå så ska försöka ta och överföra dem inom en snar framtid! Måste ju börja komma igång igen. Och på samma gång hålla prioriteringarna.

Det är fan inte lätt att leva, du :p

Kommentarer
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Hehe mycket inlägg att läsa ;)



/ En tjej i storstan

2009-09-07 @ 01:00:14
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0