Mitt liv som student

Borstade tänderna och satte mig sedan ned vid datorn. Vet inte om ni tänkt på det, men ungefär 98 % av den del av min tid jag tillbringar med skolarbete går till socionomstudier. Visst, det är jättebra, jag har ju ändå valt att läsa det i första hand, men samtidigt så får jag inte glömma spanskan.

Tyvärr, ligger lektionerna vi har så dumt att de nästan alltid kolliderar med varandra. Därför måste jag ta tag i det här på helger, när jag inte går på föreläsningar inom Socionomprogrammet eller sitter i grupparbete.
Har gett mycket tid i eftermiddag åt spanskschemana. Skrivit ned och delat upp, så jag ska kunna följa med i vad som händer och sker på de lektioner jag tyvärr inte hinner ägna mig åt, men samtidigt håller mig uppe.

Satt och skrev klart schemat för en av kurserna nu, men känner att det inte var så värst peppande att sitta uppe med det 23:45 på natten *surprise!:P*

Känns hur bra som helst att jag tagit tag i en del av det arbetet iaf!
Första tentan är Spaniens realia den 9 oktober, typ tre veckor bort. De veckorna kommer gå så fort, så hoppas jag orkar hålla ångan uppe och plugga så pass att jag känner mig redo inför tentamen.
Varje avklarat steg på vägen, är ett steg man inte behöver ta igen

God, please help me!

Stor Helgkram
& God natt,,
Ceralia

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Haha ingen aning ;P

2009-09-19 @ 11:23:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0