Morgondagens lektion avklarad :D

Suttit och läst innehållet av morgondagens lektion på Internet nu.
Typ 1000 ggr lättare än sambandslektionerna vi hade för två veckor sedan, men som jag missade p.g.a. sjukdom.

Imorgon ser mitt schema ut såhär:

8-10 Spanska: Spaniens realia
10-12 Spanska: Grammatik
10-12 Socionom: Evidensbaserad forskning
13- Socionom: Grupparbete

Som synes blir det ju liiite svårt att vara på två platser samtidigt, så tänkte att jag läser upp mig för socionomföreläsningen så går jag på spanskans istället :)

Ställer klockan på 6 om jag ska hinna i tid till skolan de dagar jag börjar åtta. Är sjukt morgontrött, så behöver MINST två timmar på mig! :p

Funderar på att skippa realialektionen, det brukar tendera att inte komma fram någonting under de iaf. Tråkigt, men sant! Vad ska jag säga?

Iaf, nu är det dags att ta en dusch och sedan marsch i säng för Ceralia.
Är mycket trött efter en produktiv(!) dag!

Sov gott allihop!
Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0