N u Ä r D e t A l l v a r ! ! !

Vill bara upplysa er som eventuellt undrar: För tillfället har jag världens segaste Internetanslutning! Vet inte vad jag kan göra åt det, än så länge bara att acceptera :S

Har haft min andra föreläsning för i år idag. Känns superspännande med en ny klass och sjukt ovant att vara i skolan. Tog ju bara en termin 'av', men det känns som det var år sedan.
Än så länge verkar det vara en riktigt fin klass, så jag hoppas det fortsätter vara så^^

Imorgon ska vi träffas för första grupparbetet på universitetsbiblioteket kl 10 och sedan har vi föreläsning 13-16.
Kommer ta med mig datorn till skolan imorgon, så eventuellt kan jag blogga lite därifrån, kanske hinna lägga upp lite bilder och kolla Bloglovin'. Det är i stort sett omöjligt när Internet är så segt som det är nu!!
Förhoppningsvis går skolans anslutning snabbare!

Idag när jag kom hem satte jag mig ned och pluggade (läste och förde anteckningar) och har gjort det under en stor del av eftermiddagen. Känns bra!:)
Kanske kan lyckas med bedriften att vara en duktig student denna termin - men ska inte säga för mycket redan nu :p

Oh well, ska se slutet av filmen jag halvtittar på nu och sen gå till sängs. Klockar ringer 8 imorgon (inte heelt omänskligt, tack och lov!!!) Så säger god natt nu, med förhoppningen om att ni haft en bra dag och att vi hörs imorgon ;)

Take care!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jobbigt med internet men hoppas att det blir bättre. Lycka till med allt skolarbete.

2009-09-02 @ 18:02:44
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0