O, så bra det känns ^^

Skoldagen gick mycket fortare än väntat - Fan, vad bra vi är!
Kenny och Sofia är typ det perfekta paret i grupparbeten, de löser allt på två röda! Sjukt duktiga!

Fastän det är både grått, kallt och blåsigt ute kändes det helt perfekt när jag cyklade hem - då är man bra nöjd va? ;)

Har tänkt att diska upp i köket nu och sedan sätta igång med plugget.
Tusan vad bra det känns just nu!!!
(Fråga inte om några timmar bara, då har energin gått ur mig!)

Ta itu med disken nu, tralalalala :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhh, här tittade jag in sent på kvällskvisten och hittar en minihyllning till mig, inte annat än att man blir glad :D Tack för ikväll, ses snart!

2009-09-24 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0