Oh Happy Day

Fortfarande på riktigt bra humör! Riktigt förvånad över det faktiskt! Trodde jag skulle vara död vid det här laget!

Har iaf diskat undan ALLT i köket, så det är fint nu :D
Det mest 'akuta' plugget är bortstökat och jag har legat och försökt fixa till min trasiga rygg med hjälp av spikmattan. Känns lite bättre åtminstone, även om jag fortfarande är stel. Riktigt stel!

Ska ta en dusch så fort Simpsonsavsnittet är över - ifall någon undrar ^^

I övrigt: Tenta i Spaniens realia på fredag nästa vecka. Dags att börja plugga på allvar snart. Ikväll kanske? :p
Plus att jag måste börja på boken det är tänkt jag ska recensera till Vertex (studenttidningen). Ser framemot det, fick välja roman och det fanns en som verkligen är i min smak :)

Nu dags för ett D ett U ett S ett C ett H... Now, what does that ad up to?

/Cer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0