Oh, what a Night ;D

Har återigen stannat borta från Bloglovin' under alltför lång tid, men nu har jag gått igenom era inlägg. Sjukt mycket som händer i allas liv hela tiden. Herregud alltså! :p

Var tidigare idag på mitt första Vertex-möte. Vertex är Umeå Universitetsstudenttidning och jag har tänkt börja skriva lite smått för den. Om jag hinner med, det vill säga. Jag vill komma igång mer med skrivandet och tycker det här är en bra ingång :)
Har fått två uppdrag, en för nästkommande tidning och en för den efter det!
Manusstopp 12 oktober och 12 november.
Får se hur mycket som hinner göras, har iaf tänkt klara de två sakerna :)

Nu är det dock dags att ta itu med den mycket fruktade disken! Eller vad sägs? Det som visas på bilden är inte allt jag har heller. Plus att det är runt 30 skedar (både små (runt 20) och vanliga). Pust!
Massa smågrejer tar massa tid. Tur jag bor i egen lägenhet och kan spela musik på hög volym och gala under tiden! Annars skulle jag ju inte ha överlevt :pp


Ska man ha finbesök på torsdagkväll är det väl bäst att hemmet ser
beboeligt ut för mänskligheten? ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha eller hur inget osmakligt iaf:p

2009-09-29 @ 21:54:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0