Roast på Berns

Försökte se Svenska Hollywoodfruar, men iq-nivån var waaaay för low, så jag gav upp det! Extremt fort!

Sitter nu och ser Roast på Berns.
Känner mig väldigt splittrad just nu. Känns som att det enda programledaren och 'finlandssvensken' (André Wikström/Wickström?) hittills sagt har varit förnedrande ord. Bara det att programledaren introducerade henne som 'slampa' fick mig att gå i taket. Sådant gillas inte!!

Jag fattar att det är ett humorprogram, men att kalla någon "slampa" och "hora" i var tredje mening känns inte det minsta kul.
Som kvinna, blir jag mest bara ledsen över att Pernilla blir så utsatt på det sättet.
Nej, Betnér var ändå lugnare och jag hoppas att de slutar med the name-calling nu, annars blir jag nog alltför deprimerad!


Pernilla W.

Update: Kul att skämta om kvinnomisshandel? NÅGON?

*besviken*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0