Sjukdag idag

Stannar hemma idag. Tror det är det bästa jag kan göra!
Halsen känns inte 'riktigt' som den brukar, rösten har kommit i målbrottet och igår gick jag runt med en feberkänsla i kroppen större delen av dagen. Dock jobbade jag på med att både tvätta och fara och handla mat.  Tror det blev för mycket :/
Känner mig rädd att jag ska bli sjuk "på riktigt", med hosta och hög feber o.d. Brukar ju vanligen bli så att jag då måste vara hemmavid i två-tre veckor. Känns inte lockande!
Så hoppas på att denna off-dag ska hjälpa mig på fötter igen :)

Kollat upp kurshemsidan, de PowerPoint-bilder som ska gås igenom på föreläsningarna idag finns utskrivna.
Den del som handlar om 'Deskription' innehåller 33 bilder och den med 'Enkät' 34, så jag antar att det är dags att börja skriva!!

Ha det bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, det har varit riktigt skönt med en lugn vecka :)

2009-09-10 @ 20:01:31
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh, alla är så sjuka nu. Det är hemskt. På bussen, jobbet och överallt. Brukar det vara så här illa? Hoppas du kryar på dig.

2009-09-10 @ 20:17:15
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0