Tanken var ju

att Cee skulle sova nu. Men sitter fast!!
Både vid datorn och TV-rutan. Hamnade på något Navy-avsnitt, frågan är om jag orkar se hela klart och hur jag isf gör...

1) Tvingar mig själv att orka se klart och gör också det och går sedan till sängen där jag somnar

2) Försöker hålla mig vaken, misslyckas, sover vid skrivbordet och vaknar imorgon med en fruktansvärd ryggvärk

3) Tar mitt förnuft till fånga, stänger av TVn och kryper ned i sängen där jag njuter av sömnen som omsluter och vaggar mig i sin trygghet

För egen del hoppas jag intensivt på det tredje alternativet.
Hoppas det blir paus snart! Det skulle göra det hela mycket mycket lättare ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

En "bonus" om du somnar vid skrivbordet kan ju vara att du har "Ctrl"-knappen i pannan ;-)

2009-09-17 @ 07:48:06
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: FEBB

hoppas du gjorde 3;e, fårvånar mig för de skulle ja aldrig fjort.. haha :P

2009-09-17 @ 08:11:18
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0