Tiden vill inte som jag

När klockan var 20:17 trodde jag den var runt elva. Nu har det gått mindre än fyrtiofem minuter till och jag tror verkligen att jag kommer dö om jag inte går och lägger mig.
Är så sjukt trött. Har varit en inaktiv helg - to say the least - och är nog därför jag är så seg.

Hoppas på nya tag imorgon! Och under hela nästa vecka!
Ska försöka sova ut nu, ställa kl på 8:00 imorgon och hoppas på att känna mig mer kry än jag gjort de senaste dagarna.
How's that for a plan? :)

Säger god natt nu!
Stor Kram

Kommentarer
Postat av: FEBB

ja hah :P ja var i england och ja det var superkul! vänner för livet och så bodde man i värdfamiljs å man lärde sig mkt att ta eget ansvar,men det gör jag alltid här med så inte så stor skillnad. men dte var superkul!haha nog om det sorry bara babblar.. hoppas du får en underbar fortsatt söndagskväll sötkorv! :)

2009-09-13 @ 23:12:22
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Svar till Mia

Hej!



Ja, klockan är fin men dyyyyr..kul att du hittade "hem" till mig!



Susanne

2009-09-14 @ 10:55:27
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0