Today's work

Wihoo!
Grupparbetet idag gick snabbt och smärtfritt. Börjar kvart över åtta imorgon, för en timmes seminarium och efter det är det tid för egen inläsning.

Har möte kl 11 men tror inte det ska stöta sig med något annat, så ska nog gå bra.

Hann med en bra morgon i alla fall. Vaknade runt halv sju, steg upp halv nio och diskade och korrekturläste uppgiften inför dagens grupparbete. Var typ slut innan jag ens kom mig iväg- haha!

Vad göra nu då? Eftermiddagen är ju ännu inte så sen.. Rensa upp i alla saker jag spritt omkring mig, dammtorka av och dammsuga -hur låter det?
Väldigt okul och extremt.. okul? Ja!

Skriver mer senare om jag överlever. Vi ser väl hur det går :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0