UmU och poliser

Har för en gångs skull tänkt komma i tid till skolan, så tänker dra om ett par minuter!
Hoppas allt går bra på seminariet och att alla förlåter mig för att min dator vägrar öppna dokument nuförtiden. Whyyyy?
Den försätter mig verkligen i problem. Vi skickar ALLA(!) dokument i mailen och min dator vägrar öppna. Surt surt surt!
Måste försöka sätta mig ned och prata med den, få den att förstå att sådant är viktigt för mig och om han inte går med på det hamnar han på skroten och jag ersätter honom.
Hot brukar väl fungera? ;D


Förra veckans polisiära insats på skolan.
En polisbil, två poliser.
Två 'skyddsklädda' män i gul reflexväst.
Och en cykel fastsatt i gallret och polisen som bänder upp kedjan.

Lite skillnad från sist jag såg poliser på skolan. Då hade en man avlidit på en av skolans toaletter.
Känns som att en polisinsats då behövs, men för en cykel?
Bra de är mångfasetterade iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0