Uppdatering på förra inlägget:

På TV ikväll:

* Roast på Berns (förra avsnittet med Björn Gustafsson var en hit, men Pernilla Wahlgren...? Reklammässigt verkar det inte hålla samma nivå.)

* Kändisdjungeln (såg första avsnittet, var så dött att man ville dö själv, så tror jag skippar det!)

* Svenska Hollywoodfruar (det är väl ett sånt program man 'ska' gilla att se, men känner att sitta och titta på en 'äldre kvinna' som sätter på sig läppstift cirka 50 gånger om dagen är aaaningen under min nivå, så... Möjligen för att det är första avsnittet, meeen...)

* Ett stulet barn, ett stulet liv (dokumentär på SVT1 - frågan är då om jag någonsin kommer sluta gråta. Är för känslig för att se sånt där!)

Sen är det ju de gamla vanliga Seinfeld, 2 ½ män ... Men, börjar det inte kännas lite tjatigt det där??


Det mest tragiska är att jag kommer att sitta klistrad framför TV:n och säkerligen försöka hänga med i tre samtidiga program åt gången. Visst, man försöker intala sig själv att man faktiskt har ett liv, men hallå? Vem lurar man egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0