Alive, I guess

Sitter i ett grupprum nu på universitetsbiblioteket med lite drygt hälften av vår lilla grupp på sex personer.
Försöker komma på ett ämne som vi sedan ska jobba med i tio veckor. Lite segt eftersom typ alla våra planer slås omkull :/

Får väl se hur det blir med allt ^^

Tog inte ens upp datorn hemma igår, såå besviken på mitt grymt sega Internet! Så, jag hämnades genom icke-användning - that makes sense, right? ;p

Först grupparbete nu fram
till ett sedan lektion mellan 13 och 16. Efter det hem och...? Har ju varit riktigt duktig nu och suttit mig ned och pluggat varje dag den här veckan.
Mitt kök å andra sidan, mår inte riktigt lika bra! Disken har samlats och jag MÅSTE verkligen göra en storsatsning. Annars brakar nog snart min diskbänk ihop och då blir många olyckliga!! :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0