Vi fick det iaf gjort :)

Vi fick iaf enkäten och "följebrevet" genomkollade av läraren tillslut. Vi fick rätta en massa, men skrev sedan ut och är nu redo för morgondagen. Som det ser ut nu går vår skoldag mellan 8:00 till 8:30

:p

Får se om det blir en gruppträff senare. Tycker vi borde jobba fram till lunch iaf. Ju mer man får bortgjort desto bättre! :)

Iaf, utskrifterna och 'rättningen' tog ungefär 20 minuter så jag och Elin hann hem i tid till IDOL (minus 10 minuter, meeen), så såg det och sen Lyxfällan - of course! Som om jag skulle missa det?! Ne-hej!! Inte då! :)

Sitter nu och grubblar på om jag borde ta en snabbdusch och tvätta ur håret, det ser forjavligt ut!!^^
Tror det blir det!
Så.. NU!! Annars somnar jag! :O

Kommentarer
Postat av: Queen

Sv: hahah ojj jag är en liten fegis! Vågar mig inte på sånt! xD



hahah skön skoldag! 8.00-8.30 skulle jag inte tacka nej till! xD

2009-09-17 @ 23:24:52
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0