Who knows what tomorrow'll bring

Nu borde Ceralia v.e.r.k.l.i.g.e.n redan ligga i sängen - men kan säga att jag duschat och tvättat håret och nu sitter med tandborsten i munnen. Jag är på gång med andra ord.
Sängen är uppbäddad, större delen av lägenheten nedsläckt så när tandborstningen är klar, ska jag dyka ned i sängen.
In i det varma mjuka - myyyys!!

Klockan ställd på 6:00. Känns förjävligt!
Måste sitta på cykeln 7:40 imorgon - måste måste måste. Får inte komma försent!

Om jag säger det tillräckligt många gånger, tror ni det fastnar då?
Och att jag faktiskt kommer att klara det?

...Det var en önskedröm
men jag måste medge
Att när jag vaknade
Vakna' jag av glädje...

Who knows what tomorrow'll bring - all we can do is hope it's good :)


Kommentarer
Postat av: Queen

Sv: hahah jo alla vi är ju olika :) att ta risker är ju oxå positivt till en viss gräns :) oj mycket jobb du har! vad är UB ?



2009-09-18 @ 11:13:48
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0